INSTRUCTOR'S MANUAL. BRANDMAPS. THE COMPETITIVE, MARKETING, STRATEGY GAME. THIRD EDITION
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: NEW JERSEY; PRENTICE HALL; 1994Edición: 3A edDescripción: 385 PP; 27.8 cmTema(s): Clasificación CDD:- 380.1.CHAP.01
Contenidos:
OVERVIEW OF BRANDMAPS.-BRANDMAPS TEACHING STRATEGY AND TACTICS .-BRANDMAPS DISCUSSION CASES.-THE BRANDMAPS PAPERS .-PERFORMANCE EVALUATION IN BRANDMAPS.-THE BRANDMAPS MARKET MODEL.-MANAGING BRANDMAPS OUTPUT.-SOME MARKETING ANALYSIS, STRATEGY AND PLANNING CASES
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca Central | BIBCE-CSSOC (Biblioteca Central - 2do piso) | 380.1.CHAP.01 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1e. | Disponible | 24726 |
OVERVIEW OF BRANDMAPS.-BRANDMAPS TEACHING STRATEGY AND TACTICS .-BRANDMAPS DISCUSSION CASES.-THE BRANDMAPS PAPERS .-PERFORMANCE EVALUATION IN BRANDMAPS.-THE BRANDMAPS MARKET MODEL.-MANAGING BRANDMAPS OUTPUT.-SOME MARKETING ANALYSIS, STRATEGY AND PLANNING CASES
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.