CONFUCIUS INSTITUTE
Por: XU LIN.
Editor: CHINA ; C&C JOINT PRINTING CO. (BEJING)LTDA ; 2013Edición: 1A. ed.Descripción: 94 PP; 26 cm.Tema(s): CHINOClasificación CDD: 202.05.SUSC.00
Contenidos:
HIGHLIGHTS OF INTERNATIONAL VOLUNTEER CHINESE LANGUAGE TEACHERS
NEWS FRON THE HEADQUARTERS
LANGUAGE,CULTURE,GAMES, ALL IN ONE
WALKING INTO THE AFRICAN CONTINENT
NO INNOVATIVE CULTURE WITHOUT CONTACT
THE CURRENT SITUATION,TEACHING STANDARDS AND SISCIPLINE BUILDING IN CHINESE LANGUAGE TEACHING IN FRANCE
HEALTH PRESERVATION IN DAILY LIFE
IMPRESSIONS OF CHINA (1)
MAKING PAPER WINDMILLS
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Publicación Períodica | Biblioteca del Instituto Confucio | BIBCO-REBIC (Biblioteca Instituto Confucio) | 202.05.SUSC.00 (Navegar estantería) | 1e. | Disponible | 13243R | |
Publicación Períodica | Biblioteca del Instituto Confucio | BIBCO-REBIC (Biblioteca Instituto Confucio) | 202.05.SUSC.00 (Navegar estantería) | 2c. | Disponible | 13244R | |
Publicación Períodica | Biblioteca del Instituto Confucio | BIBCO-REBIC (Biblioteca Instituto Confucio) | 202.05.SUSC.00 (Navegar estantería) | 3c. | Disponible | 13245R |
Navegando Biblioteca del Instituto Confucio Estantes , Código de colección: BIBCO-REBIC (Biblioteca Instituto Confucio) Cerrar el navegador de estanterías
202.03.SUSC.00 CONFUCIUS INSTITUTE | 202.05.SUSC.00 CONFUCIUS INSTITUTE | 202.05.SUSC.00 CONFUCIUS INSTITUTE | 202.05.SUSC.00 CONFUCIUS INSTITUTE | 202.05.SUSC.00 CONFUCIUS INSTITUTE | 202.05.SUSC.00 CONFUCIUS INSTITUTE | 202.05.SUSC.00 CONFUCIUS INSTITUTE |
HIGHLIGHTS OF INTERNATIONAL VOLUNTEER CHINESE LANGUAGE TEACHERS
NEWS FRON THE HEADQUARTERS
LANGUAGE,CULTURE,GAMES, ALL IN ONE
WALKING INTO THE AFRICAN CONTINENT
NO INNOVATIVE CULTURE WITHOUT CONTACT
THE CURRENT SITUATION,TEACHING STANDARDS AND SISCIPLINE BUILDING IN CHINESE LANGUAGE TEACHING IN FRANCE
HEALTH PRESERVATION IN DAILY LIFE
IMPRESSIONS OF CHINA (1)
MAKING PAPER WINDMILLS
No hay comentarios para este ejemplar.